Loya Rawatan - Pemulihan Rumah pencernaan untuk menghadapinya

Loya Rawatan - Pemulihan Rumah pencernaan untuk menghadapinya

Tanamkan satu sudu herba puncak wormwood dengan segelas air mendidih. Tinggalkan berwarna untuk tanamkan selama 15 minit dan tuang ia. Ambil 30 mililiter merebus 3 kali sehari 15-20 minit sebelum makan.
Tanamkan satu sudu barberries dengan segelas air mendidih. Tinggalkan beri untuk minuman selama 10-15 minit. Minum setengah daripada kaca berwarna yang sebelum makan.
Tanamkan 10 gram hop dengan segelas air. Rebus berwarna selama 10 minit. Ambil satu sudu berwarna 3 kali sehari.
Tanamkan satu sudu bunga yarrow sama dengan segelas air. Rebus berwarna selama 15 minit dan biarkan merebus untuk minuman selama satu jam. Ambil satu sudu berwarna 3-4 kali sehari selepas makan.
Tanamkan 3 sudu akar dandelion pasir dengan 2 gelas air mendidih. Terus mendidih berwarna selama 15 minit. Ambil satu sudu merebus dua kali sehari setengah jam sebelum makan.
Tanamkan 2 sudu teh puncak marjoram dengan segelas air mendidih. Menutup dan biarkan selama 15 minit untuk minuman. Tuang merebus dan minum separuh daripada segelas 3-4 kali sehari sebelum makan.
Tanamkan 2 sudu teh akar chicory pasir dengan 2 gelas air mendidih. Rebus merebus dalam mandi air selama 30 minit dan tuang ia. Mengambil satu pertiga daripada kaca berwarna yang 3 kali sehari 20-30 minit sebelum makan. Chicory mengurangkan kepekatan gula dalam darah juga.
Campurkan 100 gram daun bilberry dengan 25 gram puncak wormwood. Pada waktu petang tanamkan 2 sudu besar campuran dengan 2 gelas air mendidih. Menutup dan kebenaran untuk minuman. Anda boleh mengisi botol termos dengan campuran juga. Pada waktu pagi tuang merebus. Minum 100 mililiter berwarna 4 kali sehari 30 minit sebelum makan.
Tanamkan 2 sudu besar selasih dengan 2 gelas air mendidih. Menutup atau mengisi botol termos dengan merebus dan meninggalkan untuk minuman. Pada waktu pagi tuang berwarna. Minum 100 mililiter merebus 4 kali sehari 30 minit sebelum makan.
Campurkan kuantiti yang sama puncak yarrow biasa, bunga chamomile dan batang bawah bendera manis. Tanamkan 2 sudu besar campuran dengan 2 gelas air mendidih. Menutup atau mengisi botol termos dengan merebus dan meninggalkan untuk minuman. Pada waktu pagi tuang berwarna. Minum 100 mililiter merebus 4 kali sehari satu jam sebelum makan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar